SumgaitBilik distribusi pengubahKelebihan produk

  • masa pelepasan:2024-02-22 22:12:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:598
  • Penerangan pantas:

    Sumgait,If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifu

Kandungan artikel

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui,SumgaitSpesifikasi pengubah tenggelam minyak, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya,SumgaitPenukaran pengubah distribusi, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

SumgaitPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

KurunegalaOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat,SumgaitPengubah jenis kering 630kVA, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


SumgaitBilik distribusi pengubahKelebihan produk



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Menghormati pelangganUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip


SumgaitBilik distribusi pengubahKelebihan produk



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

pengurusanSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Sumgait(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

SumgaitMaklumat produk lain
  • HunanPlatform angkat hidraulik 5 tonPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

    HunanPlatform angkat hidraulik 5 tonPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

  • HunanJembatan pengangkutan aliran hidraulikCara mengatasi kelainan

    HunanJembatan pengangkutan aliran hidraulikCara mengatasi kelainan

  • TarantoJembatan naik hidraulik bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?

    TarantoJembatan naik hidraulik bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?

  • TarantoJembatan naik bimbitCara menjadikan operasi lebih stabil

    TarantoJembatan naik bimbitCara menjadikan operasi lebih stabil

  • TarantoLif dua tingkat rumahPrinsip pemanasan suhu

    TarantoLif dua tingkat rumahPrinsip pemanasan suhu

  • JudaytaSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiPerbandingan prestasi

    JudaytaSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiPerbandingan prestasi

  • HoumaPlatform angkat hidraulik 8-meterPemeriksaan kualiti

    HoumaPlatform angkat hidraulik 8-meterPemeriksaan kualiti

  • HoumaJembatan pengangkutan bekasDemonstrasi persembahan khas

    HoumaJembatan pengangkutan bekasDemonstrasi persembahan khas

  • segera:Peringatan: Maklumat SumgaitBilik distribusi pengubahKelebihan produk memberi anda SumgaitBilik distribusi pengubahKelebihan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan SumgaitBilik distribusi pengubahKelebihan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SumgaitBilik distribusi pengubahKelebihan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SumgaitBilik distribusi pengubahKelebihan produk. SumgaitBilik distribusi pengubahKelebihan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SumgaitBilik distribusi pengubahKelebihan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!